Sunday, 4 September 2011

lepak sambil tengok tv

haha . bodo aa , ari nie tengok cite jin notti ! ntahh pape aa . esk ak takkan miss nye cite cj7 sbb adk ak ske sangat tgk cite tu . dia kate kelakar . tapi ak tak tengk pum lg ! huhu . maklumlah , aku kn duk ostel taun lepas . tak de maknenye ak nk tgk cite2 semua urr , hahaha .

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
want to know something special about me ? hehe . firstly , biar saya perkenalkan sikap saya dulu . um , saya adalah saya . saya tidak sempurna dan saya tidak memaksa diri saya untuk sempurna . saya mungkin pelik . anda mungkin tidak suka cara saya bertindak . tetapi ini adalah saya , jangan bersusah payah cuba untuk mengubah cara saya . hehe , so nama saya Aisyah . you olls boleh panggil Sha atau Yaya . tapi saya lebih dikenali dengan nama Sha . hee ~ Sha dilahirkan di Melaka , dibesarkan di terengganu dan tinggal di kuala lumpur , you olls mesti bleh ingat befday sha kan ? mudah saja . so , bila sampai je tarikh 25 dec mesti banya iklan lam tv tentang krismas kan ? so wish lha kat sha kat fesbuk ke , hehe ! so , i think that's enough about me , kbai:)

Followers