Thursday, 15 September 2011

nak jugak nak jugak !

yeaaa , tak kira jugak . cuti bulan 12 nie aku nak balik terengganu . tak kira tak kira
nak jugak . hehehe :) nak jumpe semua kawan2 aku balikk . hehehe
gembiranye. tapi kalau tak jadi padam ngn muke aku ar :(

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
want to know something special about me ? hehe . firstly , biar saya perkenalkan sikap saya dulu . um , saya adalah saya . saya tidak sempurna dan saya tidak memaksa diri saya untuk sempurna . saya mungkin pelik . anda mungkin tidak suka cara saya bertindak . tetapi ini adalah saya , jangan bersusah payah cuba untuk mengubah cara saya . hehe , so nama saya Aisyah . you olls boleh panggil Sha atau Yaya . tapi saya lebih dikenali dengan nama Sha . hee ~ Sha dilahirkan di Melaka , dibesarkan di terengganu dan tinggal di kuala lumpur , you olls mesti bleh ingat befday sha kan ? mudah saja . so , bila sampai je tarikh 25 dec mesti banya iklan lam tv tentang krismas kan ? so wish lha kat sha kat fesbuk ke , hehe ! so , i think that's enough about me , kbai:)

Followers