Sunday, 4 September 2011

wafie :*

haha . yea yeaaa ! pakwe aku .. dah kaple balik nan ak . ak rase dah 12 hari telefon aku bisu sbb dy tak hantar mesej langsung sbb mengajuk dgn ak , tetibe semalam dy mintk maaf pastu terus mintk kaple balik . hehehe ! haha . ak rasa dah lama kteorgg kaple tapi tak bosan bosan pum sbb dia tu setia , hhuhu ! beruntung aa aku bb leh buat dy jatuh hati kat ak lam fesbuk . bukan senang tau . masa mule mule kteorgg nak kenal tau . sbb dy tu sombong gile ! hahahah . kelakar bile ingat semula aa :D

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
want to know something special about me ? hehe . firstly , biar saya perkenalkan sikap saya dulu . um , saya adalah saya . saya tidak sempurna dan saya tidak memaksa diri saya untuk sempurna . saya mungkin pelik . anda mungkin tidak suka cara saya bertindak . tetapi ini adalah saya , jangan bersusah payah cuba untuk mengubah cara saya . hehe , so nama saya Aisyah . you olls boleh panggil Sha atau Yaya . tapi saya lebih dikenali dengan nama Sha . hee ~ Sha dilahirkan di Melaka , dibesarkan di terengganu dan tinggal di kuala lumpur , you olls mesti bleh ingat befday sha kan ? mudah saja . so , bila sampai je tarikh 25 dec mesti banya iklan lam tv tentang krismas kan ? so wish lha kat sha kat fesbuk ke , hehe ! so , i think that's enough about me , kbai:)

Followers