Sunday, 4 September 2011

wayang ..

haha . aritu ak g kat tgvcinemas klcc . huhu , mementang abg ak keje kat c2 ak mtk aa abg aku blanja . hehe . ak tengk wyg hantu bonceng lakonan xbf ak ! hehehe . tentang zizan korg tau takk ? ak kenal dgn xgf dy dulu . nama gf dy waniey . niaga kat pasor payang ganu . hhaha . so , aku panggil gf dy tu waniey pasor payang je . hahaha , awek dy jual rempah kat c2 , huhu . tp cite hantu bonceng tu mmg best aa ! juliana evans pgg 2 watak . 1 watak ayu , 1 watak maya . maya lha yg mati kene langgar dengan lori tu , ayu lakk bohsia . tapi zizan macam budak2 aa lam tu . gatal lakk tu zizan ! fussss ! jeles aku tengok dy dgn jue aziz n juliana evans lam cite tu . erkkk ! :)

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
want to know something special about me ? hehe . firstly , biar saya perkenalkan sikap saya dulu . um , saya adalah saya . saya tidak sempurna dan saya tidak memaksa diri saya untuk sempurna . saya mungkin pelik . anda mungkin tidak suka cara saya bertindak . tetapi ini adalah saya , jangan bersusah payah cuba untuk mengubah cara saya . hehe , so nama saya Aisyah . you olls boleh panggil Sha atau Yaya . tapi saya lebih dikenali dengan nama Sha . hee ~ Sha dilahirkan di Melaka , dibesarkan di terengganu dan tinggal di kuala lumpur , you olls mesti bleh ingat befday sha kan ? mudah saja . so , bila sampai je tarikh 25 dec mesti banya iklan lam tv tentang krismas kan ? so wish lha kat sha kat fesbuk ke , hehe ! so , i think that's enough about me , kbai:)

Followers